tisdag 18 november 2008

Sakta men säkert...


...kommer jag upp ur min säng. I dag känns just denna stund hoppfull , jag har inte lika ont (efter ngr painkillers , men ändå) och ligger o spånar på att ta en tripp till Danmark i drömmen i natt.

Pappa , Mamma , Svärmor , Syskon o KL-vänner hör av sig varje dag och det känns skönt.Fast jag orkar inte direkt prata någon längre stund med dem....men,men.
Har iallafall min laptop uppriggad framför mig och det är inte illa!

Går inte direkt lysande att skriva och de skrattar lite åt mig , men det får man bjuda på.
Är sagolikt trött på att ha ont i min kropp , men är en "hejare" på att veta hur man får igång magen efter en operation....kan man vinna något pris för det eller nåt??
Spelar i trista divisioner vad det gäller att kunna "prestera bäst i " just nu känns det som....men man kommer väl snart igen.

Läste att de säljer "Julskum" på IKEA här i Singapore-FUSKIGT!!!
I KL säljs inte det eftersom det är gristarm i de rosa små tomtarna.
Blir min "räkna får tanke" ikväll ; hur gör man skumgodisar utan att tillsätta gris????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Beccan,
Hörde vad du hade råkat ut för och ville sända en liten tanke.
Många många kramar från Benjamin & Carolina!

fru nilsson sa...

får försöka blogga lite här o hoppas att du får mina mail nu... tänker så mycket på dig.kram kram vi hörs. christel