lördag 15 november 2008

Läget just nu...


..kunde varit bättre.
Ibland stannar livet en kort sekund och det gjorde mitt för ett tag sedan då det upptäcktes att jag hade en tumör som satt på en nerv min ryggkanal , snuddande min ryggmärg....nu skall jag inte skriva mer om detta utan bara tala om orsaken att jag inte skrivit hört av mig osv.
I förrgår efter min operation fick jag äntligen berätta för våra familjer och det kändes skönt att få göra det , har inte velat oroa dem "där hemma" eftersom man inget direkt kan göra ändå.
Nu ligger jag iallafall på Mount Elizabeth Hospital i Singapore , nyopererad.
Fick varningar om att mycket kunde bli skadat under operationen ,men jag kan röra mina fötter,jag har känsel i mina händer och jag känner mig så tacksam för det!!!
Nu skall livet bara bli bättre och mer rörligt förhoppningsvis.
Vill säga TACK till alla underbart snälla människor runtomkring oss som stöttar,hjälper,tröstar,peppar-VÄNNER FÖR LIVET!!!!
De vackra blommorna ovanför kom goa´vänner med en dag,de får symbolisera det "vackra"i att ha människor omkring sig när det stormar.

2 kommentarer:

A home far away sa...

Vad skönt att operationen gick bra, det måste ha varit påfrestande för dig!

När du menar svenska varor, så gissar jag på att du menar godis, osv?
Jag vet ej om du har IKEA i KL, men det är dit vi åker för att köpa svenskt godis,, och nu julmust IKEA Alexandra.

På Tiernys, (kommer ej ihåg shopingcenter, sorry!) hittade jag tunnbröd, ostbågar, Gevalia kaffe osv för några veckor sedan.

Jag själv åker till Sverige imorgon em, hör snabbt av dig om du faktiskt syftade på nåt annat...

TA hand om dig!
Kram Gunilla

camilla andersen sa...

Hejsan lilla vännen jag är så orolig för dej,mår du bättre nu..har du kommit hem nu. Orkar du komma till thailand ,det kanske blir svårt,saknar dej så,men nu är det viktigast att du tar hand om dej själv och kommer på bena igen,kram camilla