fredag 8 februari 2008

I natt satt jag nere vid poolen med grannar , barnen badade och vi vuxna drack vin och njöt av livet....undertiden hemma i Sverige föddes min lilla systerdotter , Mosters andra lilla älsklingstjej!!!!

Välkommen älskade lilla Klara !

Min syster ringde men orden bar inte riktigt ...det känns riktigt jobbigt att vara så långt ifrån varandra , så jag fick gråta lite med min goá svåger istället. (stolt tvåbarnspappa-med all rätt)
Barnen kramade varandra här o blev så glada över att den efterlängtade kusinen äntligen kommit....de undrade när man kan ta en flight hem!?
Moster längtar ihjäl sig efter mina mysiga tjejor hemma nu !

Så Grattis hela familjen L* , glöm inte att vi ÄLSKAR er allihop så mycket!!!
(och N* - snart kommer vi hem o moster skall köpa massa grejer till min lilla prinsessa)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rebecca!

Jag gråter när jag läser det du skriver. Förstår den oerhörda saknaden som ni känner.

Tack för alla fina ord du skrivet på min blogg. Ska nu bara våga "släppa ut" bloggen till fler.

/Helena

Anonym sa...

Hej Rebecca!

Jag gråter när jag läser vad du skriver! Saknaden måste vara så STOR!

Tack för de fina ord du skrivit på min blogg. Ska nu bara våga "släppa ut" den till fler.

Ha det gott!
Kram
Helena