lördag 12 januari 2008

Kommer bättra mig...

På att skriva mer ofta alltså ! jag har hela ansiktet fullt med utslag , sår som vätskar sig (låter väl kul va!?) Stress i kombination med en virus som valt att gå ut i huden var diagnosen ,och med hem från doktorn följde salvor , antibiotika och antihistamin..men allvarligt ; kunde den virusen inte tagit och "gått ut" någon annanstans eller??


Fick frågan om vad jag GÖR på dagarna egentligen....ligger vid poolen och zippar drinkar? SVAR:JAAAAAA!!!! Det är det vi kvinnor gör härnere-hela dagarna faktiskt , och utslagen kanske beror på för mycket sol , eller för mycket användande av exlusiva skönhetskrämer.....dessa xxxx utslag gör mig sur och full av ironi!


Men iallafall , detta är ett världsligt problem och är övergående. (men ibland måste man få gnälla lite-kvinna som man är )


Nu har "vardagen" börjat igen och efter strul på dagis och byte av grupp för "the youngest" kommer det nog gå på relativt smärtfritt framöver.
Vi har förresten haft besök av fam.U* , och det var jättekul! Vi hann med en hel del och när deras taxi hämtade dem här grät lilleman stora tårar...besök från Sverige är stort när man är på andra sidan jorden.

Nu skall krypa ner i bädden och kurera mig , insalvad och sårig får man hoppas maken redan somnat innan man skrämmer livet ur honom !

Go´natt alla vänner där ute "wherever you are".

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att din allergi har försvunnit.

väntar med spänd förväntan på fler inlägg från KL. Skulle var kul om du kunde återberätta hur de tgår till att pruta i t ex Cinatown.