tisdag 13 november 2007

Svammel....




Hittade ett så gulligt lapptäcke när jag letade inspiration på nätet , tänk om man skulle våga sig på att "patch-worka" lite kanske...eller kanske inte.

Tänkte på min lilla storasyster när jag såg alla dessa fina grejer , och det kunde ju inte bli bättre än att få en liten väska (för blöjor till bebben ) med ett "C" broderat på när hon nu heter Camilla !


Har massor som behövs göras idag men näsan är bomtät och halsen är tjock , så då kan man väl få tycka synd om sig själv en stund.

Dricka lite honungsvatten med "gammelfarmor Stina´s droppar" , lyssna på Lars Winnerbäck´s nya : "om du lämnar mig nu" och vara lite sentimental......drömma sig bort i febertöcknet innan verkligheten knackar på inom sisådär en halvtimma.

"Smile and the world smiles back to you"

2 kommentarer:

My White Cottage sa...

Vilket urgulligt täcke! För att inte tala om väskan... :)

Läste ditt inlägg om sjukvården, det låter helt suveränt! Jag kan bli sååå trött här hemma ibland...

Hoppas du kryar på dig snart!

Anonym sa...

Du skriver så underbart o härligt ,jag blir glad i hela kroppen när jag läser din blogg . Önskade att jag fick leva ditt liv.
Kram från en som slukar din blogg