onsdag 10 oktober 2007

Inredningstorka....



Min "Ekeskog" har äntligen fått nya kläder och jag är riktigt nöjd ! Allt här går i sandfärgat och trä så en vit soffa lyser upp.

Det är svårt att "få till" det här inredningsmässigt om man vill ha en nordisk touch på det hela.....här sjuder ju allt av färg.

Efter semesterveckan skall jag ta nya tag här hemma-vill få det lite mer hemtrevligt liksom.

Köpte iallafall två riktigt snygga lyktor som jag trånat efter hemma i Sverige....sprang på dem på en inredningsaffär i chinatown och de var mycket billigare här så jag slog till. ( glömde bort bara att jag skulle ta en taxi hem....inte så attraktivt mitt i rusningstrafik med två JÄTTE påsar )


Men fina blev dem med varsitt ljus i från "Villa-collection" eller hur !?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rebecca!

Här läst din blogg ett tag och uppskattar den jättemycket! Vår familj är eventuellt på väg att hoppa på ett "utlandsprojekt" under 3 år, men jag känner mig så vilsen. Kan jag komma i kontakt med dig via mail? Det känns som jag har tusen frågor till någon som vågat gå in i allt detta vad det innebär att flytta iväg med barn i skolåldern. Ni verkar har det så bra där borta i Malaysia!

Hälsningar
Helena

Anonym sa...

Hej Rebecca, kul att du tittade in på min blogg! Jag blev glatt överraskad att läsa att du bor i Kuala Lumpur. Jag och familjen var där för två vintrar sedan. Det var fantastiskt, vi älskade staden! Tyvärr var vi bara där en vecka (vi följde med maken på jobb) och hann inte se så jättemycket, men vi hade det jättetrevligt. Jag kommer att följa din blogg framöver, och hoppas på många bilder. Hälsningar Sandra

Jennys Vita Villervalla sa...

Hej Rebecca!
En hälsning från mig och ett höstigt Skåne!
Tack för besöket på min blogg!
Kram
Jenny