torsdag 20 september 2007

Stolt moder...

Det har många fördelar att få bo i ett annat land bla att man får uppleva saker man aldrig skulle kunna få göra hemma , och att dessutom få uppleva detta med vänner från jordens alla hörn-det är stort!!
Barnen hade en simtävlingsdag i skolan...jo,det finns pool på skolan.
E* ställde upp i två lopp(heter det så?) Hon var så stolt när hon visade sitt pris hon fått , mamma var lika stolt hon.
Häftigt att ha skaffat sig så mycket vänner.....
Ok, I promise .....mina inlägg skall bli roligare men inspirationen e noll just nu. Det är runt 35 grader på dagarna och regnet har lyst med sin frånvaro flera dagar så hjärnan är full av sega trötta celler. Jag saknar mina sverige vänner idag och framförallt saknar jag mina syskon något kopiöst!!
Så storasyster och lillebror : "JAG ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET"
Nu skall jag gå och lägga mig och drömma lite med hjälp av lite inredningstidningar som goá härliga A* hade med till mig idag...

Inga kommentarer: