onsdag 6 juni 2007

separationsångest....

Konstigt men det har jag faktiskt nu,känns som om tiden flyger bort .
Barnen har skrattat mest hela dagen förutom när sista engelskalektionen var.
Jag har tagit en god cappucino med god vän och haft lite relationssnack.(alltid intresant ,tack A*)
Jag har alltså inte haft e tanke på att börja packa -eller fixa iordning för någonting,FATTAR INTE VAD SOM HÄNT!!!!
Läste i Aftonbladet på nätet att nu är våra hjärnor på högvarv pga all kärlek som pyr överallt. Hm.....det tåls att fundera på......om hjärnan skulle vara på högvarv borde packning och allt annat gå med en faslig fart.

Snillet spekulerar.
Imorgon skall vi alltså åka och jag laddarför att ta med ljus,ljuv bondromantisk känsla tillbaka i väskorna,fast det blir nog svårt för där skall det finnas plats för mannagryn,hårdost,oboy mm.
Jag känner mig inte färdig för denna perioden om man säger så.
Självklart saknar man syskonen och vänner....det skall bli så härligt att krama om er allihop...här blir lite torka på kramar ....även ifall man fått en del men det är inte som hemma.


Kommer sakna under sommarn att inte gå nattmarkneden i Bangsar-så mysigt ....




Men det blir nog bra att komma hem igen ett tag.(hoppas vi )
So long folk´s.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Åh vad kul att se bloggen! Fast nu kommer ni ju hem… och vi kan få träffas på riktigt! Allt är ju för konstigt… Ha en safe resa hem. Många kramar från oss alla.