söndag 18 maj 2008

Bangkok....

Bangkok ,en helg med tre andra MYCKET trevliga tjejer från KL !!!

Så lyxigt att få vara i en så kul stad med härligt sällskap o en massa shopping.....kan en trebarnsmor ha det bättre ?!

Att man dessuto komer dit på knappt två timmar är ingen nackdel.

Kommer komma mer "rapport" men nu vill jag bara visa lite bilder från den 12000 m2 (jag du läste rätt) stora marknaden där du kan köpa ALLT - väääldigt billigt,behöver jag säga att vi klarade många timmar här....



En liten valp kanske.....
...eller miniägg,alldeles nystekta....yummie...or not!
Hur många serviser kunde jag kommit hem med? På A svarar jag ; apelsin , på B svarar jag; INGA!!!man fick bara ha 15 kg med sig på planet.


(men ja hade kunnat köpt minst ett tiotal

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter marknaden och var ligger den?

Förresten är det jättekul att läsa din blogg, har varit i KL för två år sedan och kanske vi åker både dit och till Bangkok i vinter. (håller tummarna)

A home far away sa...

Nejmen hej hallå där, va kul att hitta din blogg! Jag bor själv nämligen i Singapore, hihi.
Jag såg att ni nyligen har varit o hälsat på oss:-)
Hur länge har ni bott där?

Kram Gunilla