tisdag 26 februari 2008

Det är vår i luften....

Visst kan man försöka känna att det är VÅR här med , fastän det är 32 grader och vi jublade över att det ÄNTLIGEN hade regnat natten till i går!
Just nu hör jag småfåglar utanför fönstret och vårkänslan infinner sig.(kan undättat att jag vred ner AC:n till 18 grader.....hoppas inte den betalande mannen läser detta) Vad vill man då göra den första vårdagen i sjumilaskogen? Naturligtvis kolla på lite utemöbler och annat mysigt man kan ha ute för att förgylla tillvaron....som tex.korgar i diverse former. Kolla nu in de nya sakerna från "Housedoctor"........
Inte för att jag tror att jag skulle kunna hitta ngt sådant här , men man kommer ju hem en gånng med och då....ja,då skall min trädgård bli så mysig så....(jag skall bli astrounaut med....ungefär lika troligt)
Skall nog tipsa min "mum" om de söta luffarslöjdskorgarna , så gulliga att odla tex. örter eller låga tomater i. (ledsna tomater alltså...till skillnad från de höga som alltid växer så det knakar i sin egna lilla värld...hm,hm....)

Inga kommentarer: