tisdag 11 september 2007

Gamla bilder

Alltså ,slarvmaja(jag ) har fortfarande inte fått ihop några bilder från vår lgh hur den ser ut nu...har bara gamla bilder från hur den såg ut innan jag satte tänderna i den.Men jag har fått påbackning från flera håll nu så de gamla får duga-SÅLÄNGE!!
Måste en tur till IKEA snart och inhandla lite krokar och annat smått o gott-Hur mkt älskar vi inte IKEA?! (underbar grammatik-isn´t )





Detta är vårt hus sett från håll...jag vet,JÄTTEHÖGT , men det är faktiskt mysigt. Och man vänjer sig vid att bo såhär-väldigt snabbt.



Här har vi en del av ballkongen,där det ofta är för varmt att sitta men på kvällarna e´det gott.
Äntligen gick mannen med på att köpa dessa "slapparsängar" som jag trånat efter länge!!






Vi fick hyra delvis möblerat så då får man leva med någon annans smak ett tag. En skinngrupp i "some kind og brownish" är inte vår melodi , men den är go´att ligga i och helt nytt allting så man skall inte klaga.
42 tums tv tackar vi inte nej till...kolla vår inklämda soffa ,den fick plats i en del av the livingroom som tur va!


Här är min "lilla" urna som nyttjas flitigt eftersom det finns ett överflöd av underbara snittblommor som kostar " ingenting".
Jag tror vi får kalla detta för del ett av min nuvarande bostad eftersom bilderna tryter.
Det kommer mer när tid o foton finnes.
Ha en fortsatt bra onsdag....nu skall vi ta ett dopp i poolen jag och min lille 4-årige man.
















Inga kommentarer: