onsdag 26 september 2007

Back 2 Basic...

Nämen nu vet jag inte vad som händer....det ploppar in en massa kommentarer på min mail. ("en massa" var en "lätt" hyperball....fem rättare sagt) Jag vet inte vad som hänt men min mamma undrade hur man gör så....here it comes: självklart vill jag att ni skickar en kommentar så att jag vet att någon läser det jag skriver annars är det ju meningslöst.Du klickar på kommentarer nedanför mitt senaste inlägg,sedan skriver du din kommentar i det tomma fältet , sedan väljer du identitet och klickar på "publicera kommentar" och vips så kan jag läsa det nästa gång jag loggar in! Hängde du med ? Hoppas det iallafall....I dag har det varit mycket kaffe , inregnad simlektion och nu väntar frukostdisken på att bli avdukad från bordet. ( klockan är ju bara 16.25 )
I morgon skall det bli mamma/pappa middag ( barngruppen) och det skall bli trevligt förutom att "pappan" behagar åka hem till Sverige & stanna där , så en avskedsmiddag blir det på sätt och vis.....trist! Det är ju så när man bor i ett land "långt , långt bort" så blir man beroende på ett annat sätt av sina vänner som man har skaffat sig ,så när någon flyttar "hem" känns det alltid tråkigt......men MÅNGA trevliga finns det kvar!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Mamma/pappamiddagen var mycket trevlig. Tack för den fina boken jag fick i avskedspresent! Jag kommer att sakna alla givande samtal över en kopp kaffe eller vid poolkanten när barnen lekte. Krama om dina mysiga barn.
Nu far vi hem.
Kramar från Anders och Ingrid