onsdag 22 augusti 2007

En trött kvinna....


...var jag innan jag fick denna utmärkelse ,man tackar man tackar!!
Erkänn att det är lite småkul med alla dessa bloggar,man växer ifrån dagbok med hemlighetsmakerier och växer i bloggvärlden .

Här i Mont Kiara duggar back to school nights and coffeemornings tätt just nu....man förväntas ställa upp mycket som förälder bla. talades det om en best cookie-contest som mammor skulle delta i-SÅ AMERIKANSKT!!
Ja,ja det är bara att surfa in på Martha Stewart och inspirera upp sig.
Ni skrattar men faktum var att jag gjorde just detta och hittade hennes kollektion på Macys....säga vad man vill men hon är allt lite käck denna kvinna.

Jag menar efter dessa mysiga bilder är man färdig för att gå ut i köket ,dra på sig förklädet och börja..bara det att det är 40 grader i mitt kök och det finns inte AC där utan bara en fläkt....nej barn tyvärr,er mamma kommer inte stå med vitt spetsförkläde ,uppsatt hår , sval och kvinnlig på skolgården och ta emot första pris i "the cookie contest"- det lämnar vi över till alla Martha Stewart wannabees.
P* ville se bilder från vår lägenhet här så nu skall det fotas i eftermiddag!
Ha en bra dag alla där ute!


























2 kommentarer:

Pernilla sa...

Det är en styrka att erkänna sig besegrad av Martha Stewart! Lite kul låter det med cookie-tävling, men känns det inte lite väl 50-tal, och maybe ganska tidsslösande. Eller? Längtar efter ditt hemma-hos-reportage. Kraaaaam.

christel sa...

hahaha!!! kan se dig med spetsförkläde....fast inga barn med...ser verkligen fram emot bilder från slott o koja. pusspuss