tisdag 19 maj 2009

SUPRISE!!!!

En helt vanlig Torsdag hämtades jag av mina "darlingar" , suprise för mig nu innan jag skall flytta tillbaka....morgonen började med frukost på Marmelade; omelett med lök,tomat,ost , avocado , perfect Latte och apelsinjuice och en massa mysprat.
Sen gick vi till Hammam-bad där vi skrubbades rena och blev masserade , efter det myste vi med te,baklava med en massa levande ljus runtomkring oss.





Sötnosarna Anna och Lotta!
Halvsega körde Rally-Lotta (som fö faktiskt har kört Folkrace...jag säger ju att det är ngt speciellt med min Lotta!!) till hotellet Westin där vi checkade in .
till pavillion (ett av de största varuhusen i Asien) gick vi tvärs över gatan för att få håret fixat inför kvällen , Malin fick vänta på sin tur att få dyka ner i "tvätten" där jag fö somnade av den sköna huvudmassagen!



MER CHAMPAGNE ÅT FOLKET!!!
Middag på Tarbush som är ett av mina favvoställen här i KL , gott vin underbara kompisar och en otrolig känsla av att få en sådan här present fyllde kvällen som blev natt som blev morgon....som avslutades med en sanslös god hotellfrukost innan vi skule hem till mammaplikterna igen.
TACK SNÄLLA GOA VÄNNER FÖR DENNA KVÄLL , NI FICK MIG ATT VERKLIGEN ATT INSE ATT JAG SKALL HEM IGEN...BEHÖVDE ETT RIKTIGT AVSKED FÖR DET...SNYFT!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag tycker att vi var bäst och snyggast i världen! Är du säker på att du ska hem? Jag kanske kommer och kidnappar dig med min racerbil (min oerhört snabba Naza Ria) och gömmer dig på något 5 stjärnigt hotell.