söndag 24 maj 2009

Bangkok....


Min fina Lotta som är min livboj i de flesta situationer-Puss!



Utsikten från vår ballkong



En del av vår svit...sämre kan man ha det!



Har längtat hit sedan jag kom därifrån sist...och äntligen kom jag dit igen!
L´s lovely husband hade fixat en svit till oss två på Lebua Hotel på 59:onde våningen med en ballkong med utsikt över hela Bangkok-Helt otroligt!!!
Egen välkomstkommite´hade vi och kände oss som drottningar , eller som Mark o Jonas..eller nåt:)
Alla tog för givet att vi var där i buisness...och självklart var vi det!
Jobbig buisness att avverka marknad,dricka capihirina,babbla o bubbla....
TACK! gulliga Fredrik för att jag fick ingå i den Krantz´ska klanen en helg med din fru,och för att du ordnat allt helt perfekt för oss!!!!
Man är inte bortskämd med "tjej-tid",och dessutom få "sova över" så man kan ligga o prata hela nätterna (vilket vi oxå gjorde) är en sån LYX.

Inga kommentarer: