onsdag 18 februari 2009

TRYGG & LABIL.....hur hör det ihop egentligen....

Jag undrar en sak...jag vet att det är många som läser bloggen , VAD UNDRAR NI OM ATT LEVA I KL?? Välkommet om ni vill fråga ngt som jag sedan kan skriva om , ibland skriver man kanske lite för privat och sammanhanget blir inte så bra som man tänkt sig....så fråga gärna om allt ni undrar över eller vill veta.

Nu skall jag kojsa mig efter en dag med underbar sol och lite bris , handlat lite färska frukter och lite mat,tillagat köttbullar med pressad potatis med tillhörande lingon ,sen har mannen gått till tennispartnern och jag är lämnad eljest allena....



men det är helt ok för jag kommer komma starkt nu efter min dal,jag skall skratta min cancer i vitögat bli den modesty blaise som en av mina allra äldsta vänner kallade mig.....jag skall försöka vara tuff alla dagar som det går....men imellan får man väl ha "vem tröstar knyttet"-dagar , där man kan få gråta ut över sin oro , sin sargade kropp ,om sin rädsla för att inte finnas till för sin man och sina barn...så svårt var det att hamna på knyttedagen , man bara skrev man och barn" och nu sitter jag här och gråter......men jag är stark och klarar detta med alla mina POSITIVA VÄNNER OMKRING MIG-puss

Inga kommentarer: