måndag 16 februari 2009

Tillbaka igen...at last...


Stortrivs gör jag just nu , förutom att jag nu på eftermiddagen fick reda på att jag har lunginflammation(igen!!!!...tyckte väl att det var lite VÄL jobbigt att andas)
Vi har landat sen två dagar i KL och möttes av en renstädad lägenhet som underbara vänner härnere fixat , mat i kylen , renbäddat i sängen...känner man sig välkommen då tror ni?!
Idag har barnen börjat skolan igen efter sitt påtvingade uppehåll och det tyckte alla kändes bra! Jag har ätit "fried mee-nudlar" , mango och druckit grönt te och det känns "hemma"...yummie!!!!
Jetlagen har känts denna gång kan jag lova , lilleman somnade vid bandet på sushirestaurangen efter att han lekt hela dagen( sen han kom från flyget ) med sin lilla fru i granncondot.....det skall börjas i tid....
BÄST AV ALLT - FET KÄNNS SOM OM MIN INSPIRATION ÄR TILLBAKA!

Inga kommentarer: