torsdag 6 november 2008

Jag återkommer......nu!



Här är N*´s klass på "visa alla nationalitetr dagen" , observera hans lilla koreanska flickvän till höger....han får inte springa långt själv.
Förlåt mitt borttappande av bloggen.........Ibland är det bara så att andra saker få lov att gå före. Men nu e jag igång igen för min lilla mammas skull , och för er andra som vill läsa om oss härnere i Kuala Lumpur.
Solen skiner ibland och ibland inte. I dag var det en liten flicka i 2:d grade som dog , och då känns det som om solen går och gömmer sig och vi alla blir återigen påminda om hur mycket vi skall uttrycka till våra nära och kära att vi älskar dem ,
att inte ta allting för givet...jag menar vad kan EGENTLIGEN vara viktigare än att svara på 5-åringens frågor , natta de större barnen som vill prata en stund....missar du den lilla kvällsstunden kanske du missar ngt riktigt viktigt som ditt barn skulle sagt i förtroende till dig.

Inga kommentarer: