onsdag 10 september 2008

This is 4 u Anna.....








Nu har "höstsakerna " kommit till Peter Hoe´s i Chinatown så L* , I* och jag tog en tur in dit igår och som vanligt finns det mkt mysigt att se.

Saknade Anna under den otroligt goda chicken-mango-sallads-lunchen....YUMMIE!!!
Jag vet att det blev mkt bilder men det finns så mkt man vill visa er därhemma.
Vad säger ni om lyktorna på fot som man skulle kunna ha ute på altanen hemma?
Eller dessa underbart pastellmålade kina-askar,ganska mkt nytänkande efter alla "röda år"...






















3 kommentarer:

Pernstams sa...

Åhh detta inlägg gjorde mig glad, TACK ;-)Love your pictures 2!!! Önskar sååå att jag hade suttit där med dig och njutit av den härliga mangosalladen och den mysiga atmosfären som bara finns på Peter Hoe. Men det mest lustiga över inlägget var att just samma dag var jag inne i en nyöppnad inredningsaffär här i Lomma som jag direkt kände att den här affären skulle Rebecca gilla. Det var bara en massa "Rebecca saker" ;-). Så på samma dag var vi alltså inne i inredningaffärer på varsin sida om jordklotet och tänkte på varandra. Smile! Kjam Anna

Anonym sa...

Det var roligt att du kom med ett nytt inlägg, har väntat... trodde kanske att fiskarna hade ätit upp dig.

Har varit på besök i KL en gång och då tog min kusin och hans fru med oss till Peter Hoe. Urmysig affär med café, där vi åt en smarrig lunch. Avundas dig som får göra besök i hans butik.

Pernstams sa...

Vad kusligt....samma dag som du var på Peter Hoe (eller i alla fall gjorde inlägget) så var jag i en nyöppnad inredningsbutik här i Lomma. Min första tanke när jag gick in...hit skulle jag vilja ta Rebecca. En butik med bara "Rebecca saker". På kvällen läser jag ditt inlägg om Peter Hoe och din tanke på mig ;-). Hade gärna suttit med dig och njutit av den supergoda mangosalladen och atmosfären som bara finns på Peter Hoe....men nu har man flyttat hem till Sverige så det får bli en annan gång ;-). Men din tanke och bilder gjorde mig glad!!! LOVE it!. Blev det något inhandlat mer än mangosallad? Kjam Anna