torsdag 28 augusti 2008

GE MIG MIN DATOR TILLBAKA NU !!!!!

I totally go crazy b´cause my computer has been at this chineseman that promised that he will fix it)......but the days just goes on and on and on...and nothing happens!!!!
Now I´m using my husbands laptop for my important ´´bloggthinking``
....ni far halla till godo med detta till min egen skatt behagar bli lagad och atervander till mig.

Rapport fran vardagen ser ut som foljer , TVATTBERGET E GIGANTISKT, i morse fick sonen ga i en jatteskitig skoltroja.....praktiskt att ha vit uniform nar man e 8 ar , eller hur?
Minstingen har blivit skickad till rektorn for att han klippte ett hal i sin uniform.....han ville ha aircon pa sin varma tummy sa han....kreativ pojk!!!!
Dottern fick en mardromstart , men det fixar sig mer o mer for varje vecka tycker jag...

Och sa jag da.....ar sa glad over mina vanner har nere....speciellt lilla L som alltid ser till att mitt liv gar smidigt.
I gar tex lag jag och kraktes hela kvallen efter en antaglig uttorkning , och vem fixar hamtning av barnen , middag pa bordet , lekkompisar och vuxentrygghet nar inte mamma funkar? Jo da finns min L......underbart!!

Skot om er alla som halsar pa har , och trottna inte for snart kommer det skrivas igen......

Inga kommentarer: