måndag 11 augusti 2008

Champagnebrunch....yummie!










Hemma i Sverige var det hektiskt med allt som alla ville göra , vad som behövdes göra + att man skulle ladda sina batterier med (om det fanns möjlighet till det) Men nu känns alla så långt bort......igen.


Medan andra vi saknat över sommaren nu kommit väldigt nära igen-alltid finns det något positivt i allt som händer o sker.


Något vi saknat var att få gå på champagnebuffe´på Mandarin Oriental,så det var givet första söndagen här.....så gott,så lyxigt, sån service.....vet att jag skrivit om det innan med det tåls att läsas om igen,eller titta förresten på bilder denna gång istället och njuuuuuut!



Ja,inte mkt man önskar sig mer där....och så härligt att komma hem till all denna ljuvliga frukt igen och slippa ruttna små dragonfruits som möglar i hyllorna.(för det var faktiskt vad ICA Kvantum i Kungsbacka erbjöd....hm,bättring tack om ni vill hålla de priserna som ni gör)


Nä,nu skall vi se om bloggandet kan komma på fötter igen efter semestern...nu är det väl ingen som kollar heller när OS går på burken?!


ja,ja...jag skall köpa mig en cykel iallafall (inspirerad av alla tokingar som cyklar i klunga och ramlar...) så får man se "världen" lite från två hjul med.

3 kommentarer:

Helenas loggbok sa...

Hej Rebecca!
Kul att du kommer ihåg mig och tittar in på min blogg ibland! Tack för det fina du skrev!
Jag besöker dig ofta på din blogg för att se hur du har det!
Kram
Helena

Caroline o Johan sa...

Jag ær inte alls avundsjuk..inte det minsta... ;)Stor kram till dig & resten av klanen!/Caroline

Anonym sa...

Heisann. Så spennende det høres å bo i Maylaisia. Jeg skulle gjerne vært det en tur, elsker å reise.Morsomt å høre om at dine foreldre har hatt brylluppsdag. Det har vi også, men bare 38 år.
Ha det godt. Klem Unni