söndag 20 april 2008

Life in "Stars Hallow"..

Vi är "Gilmore Girls"-fans i vår familj ,och visst undrar man var den där mysiga härliga personliga bykänslan finns....och var finns Taylors affär tex?
Jag hittade ett surrogat iallafall till dennes affär men kruxet var att den ligger ju i USA (varannars?!) och vi får nöja oss med att titta på bilder.
Kul blogg på http://housemartin.typepad.com där du kan se större bilder , han har dessutom en massa länkar till urkul designbloggar där man kan frossa i färg och form.

Nu sover barnen , mannen sitter framför tv:n och min halsbränna har intagit hela min kropp så för att inte göra allt värre skall jag gå och knyta mig jag med.....fick "Family Living" på posten idag-det är extrem lycka när man bor någonannanstans i världen det!
GO´NATT:











Inga kommentarer: