lördag 26 april 2008

Favoritmagasin...

Helt ärligt har jag faktiskt blivit så förälskad i ett "tyck-om-livet-magasin" som just detta : DONNA HAY....ett Australiensiskt mästerverk enligt mitt tycke.
Alltid små tips (som enligt sedvanlig husmorsmanee´r skall skrivas ner på fina lappar...eller denna käcka receptbok med register , ett stort MUST-HAVE)


Låter löjligt men trivial som man är blir man (läs jag) glad av denna fullkomliga layout med otroligt fina,supergenomtänkta bilder....ljuva,harmoniska färger och häftiga recept mm.
Jag vet fler hemma i Norden som hade uppskattat detta...ngn som sett den hemma?.....en snygg "Isabellas" kan man kalla den. (En dansk mystidning för er som inte redan visste det)

4 kommentarer:

Mia sa...

Hejsan!
Oj, tack så mycket och dito kan jag bara säga. Jag har bara hunnit läsa första sidan här men jag är sål! Hur kommer det sig att ni bor där egentligen? Tycker det är så roligt att du bloggar med mycket bilder. Det är ju en helt ny kultur iaf för mig så det är mycket lättare att få en uppfattning när man ser det.

Vädret här i Sverige är /för en gångs skull?) underbart härligt och nu ska grillen invigas.
Hoppas du och familjen har en härlig helg med!
Kramar Mia

Ingridmaria sa...

Hej Rebecca!
Det var superlänge sedan jag lämnade en kommentar. Men som vanligt lusläser jag allt du skriver och synar bilderna supernoga. Jag har fastnat hos dej sen jag läste din blogg första gången. Hemma i Sverige har vi fått smaka på sommaren!
Nu har projekt "tvätta-o-stoppa-undan" vinterkläderna fått fart!
Skön vår önskar Ingridmaria.

Anonym sa...

Rebecca,
på Drottninggatan i Göteborg inns en tidningsaffär med ALLA tidningar från de flesta hörn i världen. Helt övertygad hittar du Donna Hay där!!
Gunilla

Mia sa...

Trevlig helg!

Kram Mia