onsdag 12 mars 2008

Lillebror-here I come....

I morgon åker vi till Thailand för at träffa min lillebror+familj.
Jag e helt uppspelt , skall bli så kul att ses! Jag har ju haft en stoooor syskonlängtan det senaste så nu skall den stillas lite.

Helt annat ämne...är det något speciellt någon vill att jag skall skriva om så nämn det på kommentarer nedanför , har fått en del frågor om Malaysia mm på mailen så jag kanske skall skärpa till mig och skriva mer innehållsrikt och faktabaserat? Ja , inte vet jag...
I dag fick jag ett så gulligt mail angående min blogg ...tack Chatarina!
(en del människor gör världen lite gladare-hon är en av dem)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.