söndag 11 november 2007

Fynd...


Var iväg till IKEA häromdagen , och kom hem med dessa ljusstakar som jag aldrig gillat egentligen(alldeles FÖR silvriga o ser lite plastiga ut ) men denna dag hade jag lite hemlängtan o plockade nog på mig en del som skulle stannat var på varuhusets hyllor.
Men väl hemma blev de lite mysiga med en liten "house doctor" medaljong. Och faktum är att de ser riktigt snygga ut där på vårt matbord....plastiga som de är!

De här små söta kaffekopparna kunde inte undgå att hitta hem till mig.....känner mig som en 50-tals hemmafru som skall duka upp med sju sorters kakor . ( jaha,nu kom lilla Martha" upp till ytan igen)
Men erkänn att de är för söööööta!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag erkänner...Jätte fint! Men attans va långt bort du är...Välkommen in hur ofta du vill på min sida! Nu har vi snö här å jag antar att du har det varmt å gott. Njut åt mig! kramar Malin

Caroline o Johan sa...

hej du!
nu har som sagt även jag hittat hit, tack for en mysig dag!
Caroline

Pernstams sa...

Åhh så mysigt med en kopp kaffe i dessa söta koppar och kanske får man avnjuta syn och smak på dina nybakta "sju sorters kakor" ;-).
Kram fru P

Dina sa...

Men åh sicka söta koppar! När bjullar du på kaffe? :-) Kaffekoppar är helt klart underskattade, gillar inte att dricka kaffe ur mugg, kopp ska det vara!
Kram Dina